11/5/14

Μήνυμα της υποψηφίας Δημάρχου κας Ρούλας Νάννου για την γιορτή της Μητέρας


2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΑΝΝΟΥΛΕΣ ΠΟΥ < ΕΦΥΓΑΝ>

Μανα μου, που δεν μ΄'έχεις πια
Μεσα στην αγκαλια σου
Η Παναγια η Δεσποινα
Να' ναι παντα κοντα σου


Σε νοιωθω εδω στο πλαι μου
Μανα μου καθε 'ωρα
Κρατας το χερι μου σφιχτα
Κι όλο μου λες .................... ΠΡΟΧΩΡΑ

ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ ΜΑΡΙΑ

Ανώνυμος είπε...

Η ΜΑΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΠΛΩΜΑ
ΠΟΥ ΟΛΑ ΤΑ ΣΚΕΠΑΖΕΙ
ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ
ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΑΣ ΦΩΝΑΖΕΙ

ΓΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΓΡΙΝΙΑΖΟΥΜΕ
ΝΑ ΜΗ ΒΑΡΥΓΚΟΜΑΜΕ
ΜΑΝΕΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ
ΤΑ ΙΔΙΑ ΘΑ ΤΡΑΒΑΜΕ

Η ΜΑΝΑ ΠΕΡΑΣΕ ΠΟΛΛΑ
ΕΧΕΙ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΠΕΙΡΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΕΙ ΤΟ ΚΑΚΟ
ΦΩΝΑΖΕΙ Η ΚΑΚΟΜΟΙΡΑ

ΜΕΣ ΤΗ ΖΩΗ Η ΜΑΝΑ ΜΑΣ
ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΧΑ ΜΙΑ
ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΚΑΛΟ
ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΨΕΙΡΑ

ΟΤΑΝ ΘΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΤΕ
ΚΑΙ ΜΑΝΕΣ ΘΑ ΓΕΝΗΤΕ

ΤΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ
ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΘΥΜΗΘΗΤΕ

Ο ΠΟΙΗΤΗΣ
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΛΗΜΑΤΗΡΗΣ